Denis Bušelić: Dva puta bio klinički mrtav, pobijedio četiri teške bolesti, sad besplatno pomaže drugima!




U bolničkom krevetu proveo ukupno 255 dana. Za njegov oporavak nema relevantnog medicinskog objašnjenja. Nakon ranjavanja, kliničke smrti i teških bolesti počeo se baviti bioenergijom. Tretmane uspješno radio i na daljinu, besplatno.


Denis Bušelić je Splićanin čija životna priča uveliko podsjeća na filmski scenarij koji je više puta nagrađivan na najprestižnijim filmskim festivalima u svijetu. Ovaj 56-godišnjak preživio je pravu životnu dramu, a čini nam se da je danas jači nego ikada prije. Poznati je bioenergetičar, živi u Splitu i kaže kako svoju životnu priču želi ispričati svim čitaocima magazina Aura iz razloga da ih ohrabri, da im pošalje jasnu poruku da nikada ne odustaju, da se nikada ne predaju.


Upucan u obje noge

– Moj medicinski karton pun je teških bolesti, a sve je počelo 2008. godine kada sam upucan u obje noge. U splitsku bolnicu sam doveden kao klinički mrtav čovjek jer sam sa pokidanom arterijom gotovo iskrvario. Od posljedica prostrijelnog metka imao sam hiperimunu trombocitopeniju, mrsu, sepsu i plućnu emoboliju – u principu četiri opasne bolesti.

Iako teško ranjen, nakon 122 dana ležanja u bolničkom krevetu preživio sam. Doktorima ništa nije bilo jasno, govore kako sam spašen nekim čudom, a ja kažem kako sam preživio isključivo snagom volje i konzumiranjem energetske vode – Denisove su riječi u kojeg je te 2008. godine, zbog buke i prepirke u Tenis klubu Carpe Diem, pucao komšija Vladimir Benac.
Put alternativca otvorio mu se nakon što je bukvalno gledao smrti u oči. Uvijek je znao kako posjeduje bioenergiju, ali se time nije bavio. Doktori zaduženi za njegovo liječenje i dalje nisu svjesni kako se ovaj Splićanin oporavio. Ipak, njegovim nevoljama tu nije bio kraj. Teško oštećeni organizam iz te strašne 2008. godine bio je i na ispitu u 2014. godini, kada je Bušelić pretrpio novi šok. Po drugi put bio je klinički mrtav.



Više puta otpisan

– Doživio sam teški moždani udar usljed kojeg sam ponovo bio u komi. Više puta sam otpisan, čak se i bolnički svećenik katoličkim obredom posljednjeg bolesničkog pomazanja oprostio od mene, a upravo tada, bivša supruga mi je svjedok, unatoč u komi, otvorio sam oči, u nevjerici pogledao svećenika, te mirno legao u krevet. Ukupno sam proveo 255 dana u bolničkom krevetu, dva puta sam bio klinički mrtav, pobijedio sam četiri teške bolesti. Danas sam 90-postotni invalid – dodaje Bušelić za čiji oporavak nema relevantnog medicinskog objašnjenja.

Iz samo njemu poznatog razloga energetsku moć nije želio koristiti. Nešto mu je govorilo kako je posjeduje, ali se tada jednostavno nije u tome pronalazio. Ipak, za mnoge nevjerovatan oporavak od teškog ranjavanja, neke stvari je promijenio. Kako nam kaže, u njemu se javio čudan poriv da pomaže ljudima oko sebe. Da li zbog vlastitih teških povreda – nije ni sam siguran.



– Godinama sam sputavao nešto što sam oduvijek posjedovao. Nakon što sam počeo pomagati drugim ljudima, osjećao sam se bolje, bio sam sretniji. Ljudi oko mene imali su razne bolesti, a ima i onih kojima sam spasio život. Sa energijom nikada ne kalkuliram, iscrpljuje me, ali ja to nadoknadim. Tretmani mi uzimaju snagu – ne kajem se zbog toga nimalo! Energija je prisutna u svemu što nas okružuje i sastavni je dio našeg života. Svako ima pravo na svoj izbor – iskren je Bušelić već sada itekako poznato ime među bioenergetičarima u regionu i šire.

Broj ljudi kojima je Denis pomogao zaista je velik. Bilo je tu puno poznatih i manje poznatih ličnosti, a svakako se izdvajaju teniseri Novak Đoković i Bernard Tomić, teniserka Roberta Schiavone, bivši selektor Hrvatske reprezentacije Slaven Bilić i reprezentativci ”Vatrenih”, nogometaši Dinama i Hajduka, mnogi rukometaši, vaterpolisti, rekreativci. Svakodnevno je pomagao i ”običnim” ljudima, kaže nam kako su njegova vrata bila svima širom otvorena.

– Osim navedenih imena, ima tu još mnogo onih čiju privatnost poštujem, zamolili su me da ih ne spominjem. Svi su bili zadovoljni mojim tretmanima, napravili su velike iskorake u svojim karijerama – sretan sam zbog toga! Neki su dolazili u Split, a nekima sam pomogao i na daljinu.– dodao je Bušelić za kraj našeg ugodnog razgovora.



DENISOVE OČI KAO ENERGETSKA PUMPA
Bušelić je mnogima, kaže, pomogao i tretmanima na daljinu preko fotografije očiju. Njegova usluga bila je jedinstvena.

– Naglašavam – ta usluga je bila! Umorila me i iscrpila. Sve što mi se desilo, umorilo me je i dalo mi jasan znak kako je krajnje vrijeme da povedem računa o vlastitom tijelu koje je preživjelo nešto što se može uporediti sa naučnom fantastikom.
U posljednje vrijeme razvio je novi način “komunikacije” sa ljudima iz svih krajeva svijeta. Osmislio je “DB energypump”.  Radi se o tzv. energetskoj pumpi, nečemu što je Denis nazvao “DB energypump”. Na internet stranici ”dbenergypump.com” postavljena su dva kratka filma na kojima je po 20 sekundi pogleda u lijevo i desno oko. Vaše je samo da se opustite, u miru pogledate snimke, a njegove oči će vas energetski osnažiti pa čak i iscijeliti – besplatno!

– Svim ljudima kojima je bilo potrebno punjenje energijom, osim lično u Splitu, pomagao sam i na daljinu. To vam je isto kao da odete na benzinsku pumpu u cilju da dobijete gorivo. Na već pomenutoj stranici skinete aplikaciju čime se očitava verifikacijski kod vašeg aparata, a pored toga meni šaljete poruku i fotografiju lica sa jasno vidljivim očima. Svi znamo da su oči ogledalo duše. Energiju sam prenosio ljudima i pomagao im da iz svog tijela otklone sve ono negativno što su posjedovali – riječi su Bušelića koji svoje usluge nije naplaćivao.

Iako je DB energija nevidljiva, ona ima moć pokrenuti čitav organizam. Potrebno je iskusiti DB energetski tretman da bi se uvjerilo u njegovo djelovanje. Uravnoteženim i stabilnim protokom energije kroz organizam postiže se harmonija uma i tijela u funkciji zdravlja. Tretman podrazumijeva telepatsko utjecanje terapeuta na tretiranu osobu i ne vrši se dodirom. Sastoji se od nadoknađivanja energetskih gubitaka – prijenosom energije sa terapeuta na organizam koji ima manjak energije što rezultira poticanjem tretiranog organizma na samoiscjeljenje. Nakon energetskog tretmana klijenti bi osjetili značajno poboljšanje općeg stanja organizma. DB energija ciljano djeluje na zdravlje, jača imunitet, poslovne i sportske uspjehe.


Energetska voda

Pošto ga je energetski adrenalin poprilično zahvatio, svoju energetsku moć počeo je testirati i na vodi za piće. Sam nam govori kako je rezultatima bio naprosto oduševljen.

– Terapeutskom tehnikom bionergiju prenosim na vodu, a to je jedina tekućina koja je u stanju akumulirati tretiranu energiju, te istu putem ispijanja prenijeti konzumentu bez gubitka energetske moći. Kroz praksu sam saznao kolika je moć u konzumiranju čiste energetske vode koja u simbiozi sa direktnim energetskim tretmanom pozitivno djeluje na organizam. Napominjem da takvu vodu ne proizvodim, te nikakvu njenu konzumaciju ne nudim, sve je dopušteno slobodnoj volji. Energetsku vodu sam preporučavao iz razloga što je energiju lakše  konzumirati kući umjesto da idete do terapeuta. Krajni rezultat je isti – kaže ovaj 56-godišnjak.

Comments

Popular posts from this blog

Par razloga zbog kojih bismo trebali više putovati!

Podignimo samopouzdanje na viši nivo!

Ovaj domaći eliksir će vam toliko popraviti krvnu sliku da ćete se i sami iznenaditi!